Suntem la jumătatea drumului – miza e mare, ambiţia e titanică iar kilogramele…încăpăţânate

Iată-ne ajunşi la mijlocul perioadei de 3 luni din competiţia “Jurnalul unei Siluete Perfecte”, alături de cele două concurente, Mihaela Ardeleanu şi Corina Cernea, amazoanele care se luptă de o lună şi jumătate cu tentaţiile culinare şi care stăpânesc cu măiestrie aparatele la sala de fitness.

Dacă în urmă cu 2 săptămâni vă spuneam că fetele fac progrese remarcabile, iată că, odată cu vizita regulată la nutriţionist odată la 2 săptămâni, aflăm că nesuferitele kilograme se încăpăţânează să rămână pe fete, cu toate eforturile lor la sală sau porţiile extrem de bine alese de legume şi fructe.

Concret, Mihaela a stagnat la cifra de 57,8 kilograme, deci cât avea şi la ultima întâlnire cu nutriţionistul, iar principala cauză este, se pare, mâncatul…prea puţin. Cu cât mănâncă mai puţin, cu atât activitatea la sală se limitează la pierderea apei din corp şi reducerea ratei metabolice, ceea ce cauzează acest obstacol în calea kilogramelor.

Doamna Doctor Luminiţa Florea i-a recomandat să treacă pe un regim proteic, cel puţin în următoarele 2 săptămâni, pentru a vedea dacă există schimbări benefice la cântar. Astfel, meniul Mihaelei va arăta în felul următor: dimineaţa – 2 porţii de lactate (iaurt de băut, brânză de vaci, mozzarella, telemea de vacă) la care poate adăuga o cană cu fructe de sezon (cireşe, căpşuni, piersici, nectarine, pepene, grepfruit, zmeură, caise), prânz – 1 porţie de carne slabă (grill, rotisor, fiartă) sau peşte alb (dorada, merluciu, şalău, somon) cu 2 porţii de legume (mai puţin cartofi, mazăre, fasole) iar seara – 1 porţie de lactate+1 porţie de legume.

În ceea ce priveşte activitatea de la sală, Mihaela este muncitoare şi dă tot ce poate ca să aibă din nou tonusul de altă dată: trage de fiare, aleargă pe bandă, face genuflexiuni, merge pe bicicletă. Este o adevărată eroină, mai ales că, să ne amintim, are acasă 3 copilaşi drăgălaşi care au nevoie de toată energia şi atenţia mamei lor.

Ajungând la Corina, trebuie să mă repet şi să spun acelaşi lucru ca şi în cazul Mihaelei: nicio schimbare la cântar în cele 2 săptămâni. Deci, cele 4,8 kilograme date jos în prima parte a programului nu s-au modificat în 14 zile decât într-o măsură prea puţin importantă, la modul au scăzut vreo 400 de grame de apă din corp, dar nu de grăsime, care este de fapt scopul nostru.

La Corina, principalul vinovat pentru stagnarea kilogramelor este, potrivit nutriţionistului, consumul de fructe din această perioadă, care se pare că nu o ajută deloc. Astfel, glucidele şi, implicit, fructele dispar complet din meniul Corinei în următoarele 2 săptămâni, iar dieta se va baza pe structura din prima parte a programului, respectiv consumul de legume verzi şi carne foarte slabă. Cam aşa va arăta meniul zilnic al Corinei pentru următoarea perioadă: dimineaţa – salată cu piept de pui şi brânză telemea, prânz – pipet de pui la grătar cu salată cu brânză şi ou fiert iar seara – piept de pui la grătar cu salată verde.

Sună tare restrictiv, nu-i aşa? Aşa şi este, însă merită efortul pentru că în a doua săptămână, Corina are voie să mănânce şi legume colorate, nu doar verzituri şi, pe lângă fadul piept de pui, are voie să consume în felul următor: dimineaţa – piept de curcan la cuptor cu brânză şi salată asortată, prânz – muşchi de vită gratinat cu salată de varză iar seara poate servi delocioşii ficăţei de pui care îi plac atât de mult cu o garnitură de salată Iceberg generoasă. Să vedem, să vedem, ce-o să iasă!

Despre sală, numai de bine. Corina transpiră din greu, nu ratează niciun aparat pe care să îşi lucreze fiecare părticică din corp, antrenorul e cu ochii pe ea iar motivaţia e la cote maxime căci timpul trece şi finalul concursului trebuie întâmpinat cu scopul propus.

Ne citim peste 2 săptămâni, fiţi cu ochii pe noi şi nu uitaţi să le lăsaţi concurentelor mesajele voastre de încurajare!

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>